۱۳۹۱ تیر ۱, پنجشنبه

عکس گل اوکرائین به انگلیس

گل اوکرائین به انگلیس
عکس گلی که همه دیدند ولی تیم داوری نخواستند که دیده باشند
..//

عکس/ گلی که همه دیدند جز تیم داوری!  

haraznews.com
اوکراینی ها با یک کار تیمی زیبا دروازه انگلیس را باز کردند اما کمک داور و داور خط تشخیص ندادند
که توپ از خط رده شده است و انگلیس با این اشتباه تیم داوری به پیروزی ۱-۰ رسید.
//..
اجحاف، زد و بند، گاوبندی و حق کشی از این واضح تر نمی شود.
داور خط نگهدار درست روی خط بود و صد در صد دید که توپ حدود چهل پنجاه سانت وارد دروازه شد
و دوباره بیرون آورده شد.
در یکی از عکس ها هم کمک داور، روی خط کنار تیر ِ دروازه دیده می شود و هم گلی که توی دروازه هست
و بازیکن سفید پوش دارد سعی می کند آن را بیرون بفرستد.
گل، از این واضح تر نمی شود.
کمک داور نمی تواند بگوید ندیدم که توپ از خط دروازه گذشته و بداخل دروازه رفته است.
با نشان دادن ِ دایره سیاهی که دور ِ سر ِ کمک داور در روی خط منتهی به دروازه هست،
روی کمک داور به سمت گل است و به وضوح می بیند که توپ وارد دروازه شده است.
این گل، یک گل ِ صد در صد  بود، ولی پارتی بازی و قرار و مدار های پشت صحنه و
شاید، احتمالن، زبانم لال، پول هائی که به داور و کمک داور ها داده شده بود،
گل را دیدی، ندیدی کردند و به ضرر تیمی که نفوذ کمتری داشت کار کردند.
اگر مسئولان فوتبال جهانی هم این گل صد در صد را ماست مالی کنند،
معلوم می شود که هیچ عدالتی در ورزش هم، رعایت نمی شود و فقط باند بازی ها،
حاکم بر ورزش جهانی است.
من بعنوان تماشاچی فوتبال، از بازی هر تیمی که خوب بازی میکرد لذت می بردم
و چه بسا برای گل شدن هر دو تیم دچار هیجان می شدم و می گفتم آفرین، شوت کن دیگه!
بزن دیگه!
طوری که اطرافیانم پرسیدند، تو طرفدار کدام تیم هستی؟
جواب من این بود: من طرفدار بازی خوب هستم. هر کدام که خوب بازی می کنند
من آن بازی را تشویق می کنم. بار ها شد که به هر کدام از دو طرف بازی، آفرین ها
گفتم و گاهی برای از دست دادن توپ هاشان، کلمات مودبانه ولی نامهربان از
من می شنیدند.
حالا می گویند فیفا می خواهد از سیستم پنج داوری در مسابقات استفاده کند که
هر دروازه ای یک کمک داور مخصوص دروازه داشته باشد که مثلن اشتباه نشود.
وقتی مثل این گل ِ واضح با میلیون ها بیننده، دروغ سازی می شود، با داور پنج تائی هم
همان پارتی بازی ها خواهد شد.
..
سوز
01 تیر 1391 –  21.06.2012
.............        ..............
آدرس لینک به عکس های فوتبال، گل اوکرائین به انگلیس: عکس ها از « هرازنیوز »
http://haraznews.com/36453/36453




هیچ نظری موجود نیست: